Artă Știri

Arabia Saudită - RECENZIE: „In From The Cold” este un thriller de spionaj călduț

Arabia Saudită (bbabo.net), - Scenele grozave de luptă sunt dezamăgite de un complot neregulat din noua serie Netflix

LONDRA: Genul de thriller de spionaj devine un spațiu aglomerat – majoritatea platformelor de streaming au cel puțin un titlu marcant (gândiți-vă la „Jack Ryan”, „Hanna”, „Treadstone” și genul lor) – așa că este puțin surprinzător să vezi Netflix dând undă verde unui alt IP construit în jurul spionajului și a tranzacțiilor umbrite.

„In From The Cold” le prezintă telespectatorilor Jenny, o mamă recent divorțată, care își însoțește fiica într-o călătorie la Madrid, care se trezește brusc dusă de CIA, care o consideră o agentă rusă cu un set de abilități vitale pentru a depăși un terorist. complot. Dar au făcut o mare greșeală, insistă Jenny. Este doar o mamă normală care încearcă să se bucure de un timp atât de necesar cu fiica ei.

Nu ar fi un spectacol prea mare dacă acesta ar fi fost cazul, totuși, așa că destul de curând, Jenny își scoate praful costumul de spion în stil Black Widow și acceptă să se infiltreze într-o celulă teroristă spaniolă. Ea pornește dintr-o poveste în opt părți, care se transformă de la o luptă plină de stradă la o luptă de stradă, prin câteva înfruntări tensionate și câteva încrucișări duble.

Showrunnerul, creatorul, scriitorul și producătorul executiv Adam Glass (care are credite scrise și producătoare pentru „Criminal Minds” și „Supernatural”, printre altele) alternează între aventurile actuale ale lui Jenny și pregătirea ei adolescentă în Rusia sovietică. Este un dispozitiv de complot eficient, deoarece detaliile trecutului lui Jenny se concentrează în timpul escapadelor ei spaniole. Acțiunea este și ea decentă, cu câteva scene de luptă excelent coregrafiate între Jenny (Margarita Levieva) și aproape toți ceilalți din Madrid.

Este păcat, deci, că povestea și dialogul sunt atât de jalnice. Glass combină elemente din fiecare clișeu sovietic din Războiul Rece cu tropi din fiecare film umbrit al CIA și schițează o distribuție secundară bidimensională, cu puține lucruri de făcut decât să ofere expunere. Levieva și Stasya Miloslavskaya (ca ea adolescentă a lui Jenny) sunt grozave, dar se străduiesc să ridice „In From The Cold” deasupra mondenului.

Într-un gen care devine din ce în ce mai aglomerat, întorsăturile spectacolului lui Glass nu fac nimic pentru a-l scoate în evidență.