Новини

Уряд Гонконгу засуджує упереджені звіти Economist

ГОНКОНГ: Уряд Гонконгу розкритикував журнал Economist за статтю про нещодавні вибори до Законодавчої ради міста, заявивши, що він «жаханий упередженими повідомленнями» та «безпідставними звинуваченнями у тому, що опитування були сфальсифіковані».

Кандидати на виборах до міської ради 19 грудня пройшли перевірку, щоб балотуватися тільки «патріоти». Пропекінські кандидати здобули перемогу, хоча явка була рекордно низькою для голосування, яке відбулося приблизно через 18 місяців після того, як Пекін придушив продемократичний рух у місті за допомогою нового закону про національну безпеку.

Критики назвали вибори недемократичними, але влада колишньої британської колонії неодноразово заявляла, що вони «проведені відкритим, чесним і чесним».

Другий високопоставлений чиновник Гонконгу, Джон Лі, засудив те, що, за його словами, було серйозним, але безпідставним звинуваченням Economist у тому, що опитування було сфальсифіковано.

«Якщо щось було «фальсифіковане», так це навмисно спотворене зображення Гонконгу, яким маніпулювали з темної сторони внутрішньої упередженості», – сказав Лі у листі від 11 січня, розміщеному на веб-сайті міської влади.

The Economist не відразу відповів на запит про коментар.

Британський журнал 8 січня опублікував редакційну статтю під заголовком «Поступливі патріоти» з підзаголовком, у якому говорилося: «Новий законодавчий орган Гонконгу склав присягу. Це насмішка над демократією».

Пекін запровадив національну безпеку в середині 2020 року після кількох місяців насильницьких продемократичних протестів.

Відтоді понад 150 демократичних активістів, редакторів газет і журналістів були заарештовані, а придушення одного з найактивніших медіа-центрів Азії викликало холод у світовий фінансовий центр.

Критики закону стверджують, що його використовують для придушення інакомислення, але влада Гонконгу та Пекіна це відкидає.

Влада Гонконгу також заперечує націлювання на ЗМІ.

Влада також розкритикувала останні коментарі Wall Street Journal та Bloomberg щодо виборів.

У листопаді The Economist повідомив, що Гонконг відмовився продовжити візу одному зі своїх журналістів і закликав місто зберегти доступ до іноземних ЗМІ.

Уряд та департамент імміграції заявили, що не можуть коментувати окремі випадки.

Коли Гонконг повернувся під китайське правління в 1997 році, це було з обіцянкою, що широкі індивідуальні права, включаючи вільну пресу, будуть захищені. Продемократичні активісти та правозахисні групи стверджують, що свободи були порушені, зокрема після того, як Пекін ввів закон про національну безпеку.

Уряд Гонконгу засуджує упереджені звіти Economist